>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

24 April 2011

Basikal Dah kotor

Akibat aku ride pi kat cyberjya. lepas tu aku ikut jalan shortcut. tu lah kejadiannya. basikal kotor. (tengok pic kat entry sebelumnya). rumah pulak apartment. so aku balik tu naik lict. ada lah pulak budak kecik kata basikal pun aik lift. aku senyum kucing jer lah kat dia. hehehe.. 

masuk umah aku taruk basikal dalam bilik air. sambil hilangkan penat siram2 lah. tapi kan.. kita dah penat berbasikal. 2 jam lebih. perjalanan pulak pergi sahaja dekat 20km. pergi balik.. mak ai.. jauh betul untuk penunggang beginner macam aku ni. nanti entry terbaru aku tunjukkan melalui google map perjalanan aku.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget