>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

29 April 2011

Posting Hari Ini

Malas Bekerja

Hari ini aku ambik emergency leave. malas bekerja. perlu rehat. banyak kerja buat kepala pening. so kena lah berehat. ahahaha.. untuk rest kan kepala otak ni. penuh dah dengan nombor kot. bukan beribu tapi dah berbilion. ahahaha..biasa lah urus company berbilion. tapi tu company punya lah aku makan gaji jer. 
tapi ari ni aku ada planning lain. urus strata title umah. jumpa lawyer. sekali lawyer pulak ada hal lebih mustahak. so tak dapat jumpa. so kira rugilah cuti aku ari ni. tapi kebetulan pulak aku ada tut..tut..tut... menarik juga. peluang ni.. hehehe... 

biasa lah bila kita cuti ada jer lah hal kat opis. tapi nak wat macam na aku kan cuti. so apa hal wait lah selasa ni. hope tak ada masalah besar lah. 

ni lah cerita malas bekerja. sebenarnya ada kerja lain dibuat.. ahahah.. cuma tak pegi opis jer hari ni.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget