>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

30 April 2011

Tengah Malam Yang Sunyi

Tengah Malam = waktu yang dah lewat lah. ada kata tengah malam tu pukul 12. pasal kul 6 dah pagi. mb ada kata malam masih muda so meka rasa lebih dari kul 1 baru tengah malam. aku pulak tak tau lah nak ikut yang mana. kalu dah rasa ngantuk tu mesti dah tengah malam. hehehe

Sunyi = ada lah sesuatu yang tak ada bising. atau time sorang2 atau banyak lagi. paling tak tempat yang sepi jer. tu lah aku rasa. 

jadi nya malam ni aku lum ngantuk. so bleh kira belum tengah malam. nak kata sunyi ada bunyi2 lagi. ahahaah... aku tak tau lah entry aku ni apa entah apa. tak ada buat apa. so aku pun buat lah entry ni...

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget