>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

25 April 2011

Lunch at Restoran Sana'a (Cyberjaya)

Ahad 24.05.2011

Aku dan wife makan tengah hari dekat cyberjaya. sebuah restoran Arab.  ada cerita menarik sebelum makan tu. heheheh.. sebelum tu mari kita tengok sebuah kenderaan terbalik di area restoran tersebut. aku pusing semula untuk snap satu picture. ops.. pic tu ada kat hp wife lah pulak.. nanti lah upload.


yang ada cuma picture kat restoran tu. aku membedal makanan dalam gambar ni...  nasi hanith. macam tu lah kot namanya. 

minuman aku minta babrican with honey.


tu gambarnya.. so bila sampai ni lah hasilnya...


ni lah yang aku makan untuk lunch time tu. sama jer rasa nya kot dengan restoran saba (arab juga) tapi cini dia bagi sup kosong. tu pasal aku g sini.. hehhee.. siap minta tambah sup kosong tu lagi.. free jer kan..




Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget