>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

27 April 2011

Pelaburan Bijak

Aku terfikir apa kah pelaburan yang bijak sekarang ini. Aku ni tiada lah nak menunjukkan bijak sangat melabur. cuma terfikir. Sebagai ketua umah kita kena menyimpan untuk anak2 yang akan membesar. Yuran kat universiti tinggi oo... Bagi yang belum berkahwin. jangan lupa simpan duit. Wang hantaran pun kira tinggi.

Ada beberapa kaedah yang bijak untuk membuat pelaburan bijak. Simpan dalam ASB atau beli Emas atau Beli Silver. aku tengok harga emas dan silver bukan main rancak sekarang. aku nak beli tapi ada masalah kewangan. so aku just grab 20g 999.9 je. Ni planning aku untuk anak aku. simpan sehingga dia berumur 18 tahun. Rasanya berapa dah harganya. Kalu simpan kat ASB berapa dah nilainya. 

Sekarang ramai berlumba2 jual emas. ramai yang beli emas. aku tak jual emas. aku pun lum terfikir jadi taukey emas. cuma yer lah sekarang ni kita nak memaksimumkan nilai simpanan yang ada pada masa hadapan. 

fikirkan lah. beli emas atau silver. Setahun kenaikan dalam 30% harga kita jual semula kurang 6% sahaja. kalu tiada duit bleh gadai kat Ar-Rahnu. 

apa lagi sapa mau beli bleh berhubung dengan aku. aku leh introduce my friend yang jual beli emas.  

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget