>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

06 November 2011

Selepas bergelar Akauntan Bertauliah

Selepas bergelar Akauntan Bertauliah

aku ni dah dapat sijil sebagai akauntan bertauliah atau nama glamour nya chartered akauntant (M) tapi bila dah dapat ni banyak pulak perkara baru yang aku perlu tahu. 

salah satunya aku kena maintain 60CPE untuk 3 tahun. bermaksud ada belanja untuk pi courses. selain itu setiap tahun kena bayar yuran atau fee duit belanja lagi. buat masa ni company tempat aku kerja boleh claim. tapi kalu tak boleh claim macam mana?

tapi yang pasti apa yang aku nak aku dah dapat. seperti sebelum ni aku kata makin tinggi kita kejar makin tak tercapai. maksudnya setahun dua akan datang aku kena ada peningkatan lagi. jadinya aku kena sambung belajar pulak. dan yang pasti duit belanja kena sediakan lagi. 

walau apa pun yang kita kejar. walau tinggi mana pun kita berada, jangan lupa yang dibawah. Emak, bapa,  terima kasih segalanya. tidak terbalas oleh anak mu apa yang telah keluarga ku lakukan. sayang kat emak dan bapa aku.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget