>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

12 November 2011

Perjalan Ke Timur hari ketiga

Pagi bangun dengan penat. tapi kena bangun juga. bersiap2. tengok lembu aqiqah nak d sembelih. nak di lapak. tengok jer. tak bantu pun. paling best cari kunci keta. mana pulak hilangnya. abis tempat tidur aku selongkar. kerusi meja aku tengok. penat dan letih. penig2 dibuatnya. macam mana aku nak balik nanti. kunci spare kat umah di puchong. aku pulak d terengganu. banyak benda bermain dikepala aku ni. 

zeng..zeng... buli pulak plastik tempat aku letak kunci tu kena buang di dalam raga sampah. cis.. wife pun dah tolong2 cari. aku tak leh terfikir kat mana. lastnya wife suh tengok kat tong sampah tu. emmmmm.. ada dalam plastik. lega lah hati ini.

selepas siap makan rehat2. lepas asar jer hujan pun turun. lebat juga. tapi pasal dah bersedia untuk bertolak, kami pun bertolak balik ke puchong. 

perjalanan agak lancar dari jerangau terengganu sampai lah ke karak. selepas tol karak jalan slow jer. kereta banyak. jem sampai genting sempah. lepas tol gombak segala berjalan lancar. 

waktu ketibaan pukul 12.05 pagi di Taman Mas, Puchong. 

Penat oooo

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget