>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

07 Mei 2011

western union

western union

Ni aku nah ceritakan pasal western union. atau lebih dikenali money transfer. cerita ni bermula bila office mate aku tanya aku tau tak macam na nak buat. dia nak g bercuti kat bandng. so nak bayar hotel booking. aku pun tak tau lah pasal benda ni tak pernah guna ku kata. tapi dia kata aku selau g bank tak kan tak tau. 


so aku pun cakap ler pi jer kat bank. ada lah borang. isi lah. hehehe.. jawapan munasabah aku bagi. dia minta teman. so kebetulan aku ada urusan company kat 2 bank semalam. so dia pun follow ler. aku pun on jer lah. biasa aku pi sorang ada teman tu ok lah. so aku pi bank pun kul 12.30. urus dulu kerja company. lebih kul 1 buat lah urusan peribadi dia. 

kat cini baru lah aku tau. penghantaran wang ke luar negara. tapi bayaran pun lumayan juga rupanya. RM11 cas bank nak. hehehe.. banyak tu. 

so lepas ni aku dah tau lah cara ni. hehehehe. so lepas ni kalu ada tanya leh lah aku cakap caranya.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget