>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

06 Mei 2011

Tayar Keta Pancit

Tayar bocor lah pulak

Tayar bocor ni bukan lah motor aku. tapi keta aku. Bukan keta ku sorang ler. tapi keta kami sekeluarga. pasal ada satu tu jer lah keta. 

Tayar depan di bocor. tu time wife balik kerja. patut lah wife ada call. tapi pasal aku tak jawap sampai umah ler baru ku tahu. 

Ku lihat memang tayar spare lah yang ada kat keta. tapi aku terfikir sapa tukar. tapi sebelum aku bertanya wife dah ceritakan dari A samapi Z. hehehe.. kena RM10 minta tolong kedai keta tukar tayar. sebab dia datang ke tempat kerja wife tuk tukar. 

Lepas tu aku pun gi lah bawa kedai tayar. tuk buat tampalan. kena pulak RM13. bukan apa paku tu besar skit. so pomen tu syor guna satu saiz besar RM8 dan satu RM5. yang RM5 tu memang biasa aku tengok. calour coklat tu ler. tapi yang satu lagi tu warna oren. memang nampak saiz besar lah. tengok dia pasang keduanya. 

paling best pomen tu kata ada waranty kalu bocor lagi datang dia buat semula. tapi tak tau pulak berapa lama waranty dia bagi. hehehe... tak tanya. aku bayar dan terus blah. 

so sekarang nampak gayanya dah elok lah tayar keta. tunggu sok lah macam mana. kalu angik kurang kena bawa semula lah.




Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget