>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

10 September 2010

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya 

Buat semua saudara mara, sahabat handai, teman-teman dan semua umat islam. marilah kita bermaaf-maafan. 

hari ni, tahun ni, aku beraya dengan wife aku.. fist raya selepas bertahun2 aku sentiasa balik raya ke kampung halaman. tahun ni aku beraya dengan keluarga wife aku...

apa cerita raya tahun ni di kampung aku.. entah lah.. hope meriah seperti tahun-tahun sebelumnya.. biar pun aku tak ada di sana. 

kawan2 ku yang ada di kampung tu.. selamat hari raya....

Jumpa Raya Tahun depan.. 

sok journey to Terengganu.. 

(^_^)

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget