>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

10 September 2010

lama ku menyepi

Kesepian Blog aku

mesti blog aku tengah kesepian sekarang ni.. yer lah dah lama tak update.. bulan puasa tahun ni tak menyempat nak update. 

kalu hari bekerja pulak lagi lah sibuk.. terutama minggu-minggu dekat raya.. kerja tu tak perlu cakap lah... kalu dah kerja bahagian akaun. terutama bahagian pembayaran. 

minggu last sebelum raya.. banyak pembayaran aku buat. banyak juga lah orang menelepon aku bertanyakan diorang nyer claim.. aku tiap hari kadang angin ja.. puasa aku pun harap tak lah kurus. mana tak nya kalu ada juga orang yang tak faham2 prosuder. ingat sampai kat aku bleh bayar terus.

banyak kerja yang team aku buat last this week tak siap. kena setlekan lepas raya. payment pulak seminggu aku tak mau buat lepas raya. mau setlekan kerja aku yang lain.. that mean still sibuk...

kesunyian lah blog aku lagi....

(^_^)

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget