>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

26 November 2009

Sign Aggrement

Belah Petang.. aku rasa dah sehat. tak lah sehat sangat.. tapi pasal aku ada masa free.. tak buat apa aku pun g aman suria petaling jaya. opis lawyer.. nak tau sapa.. bekas lawyer opis tempat aku kerje.. so bila datang sana. kenal lah dengan lawyer tu.. tapi dia bagi kat asistant dia untuk handle.. aku pun duk dalam bilik meeting wait apa yang nak di sign.. so.. bila dia bawa dokumen wah.. puas aku nak sign.. setiap dokumen tu aku kena sign tiap helai.. bayang kan lah . ingat senang jer nak sign... lenguh jemari nak sign.. bila semua setle.. aku tanya nak bayar bila.. dia kata kalu boleh sekarang pasal nanti nak guna buat kerja.. aku pun apa lagi bayar jer lah.. RM1,444.05 cash tak ada.. tapi aku menang plan nak bayar by cheque.. senang tak yer bawa cash yang banyak.. pasal aku menag tiada cash.. hehehe

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget