>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

23 November 2009

Hujung minggu ku...

22 November 2009


Pagi aku berkejar buat paip. coz aku ada hal tengah ari nak pi kenduri kawin kawan di Klang Utama. aku bertolak dari umah kul 12 tengah ari. buget kul 1 sampai lah. alamatnya dapat tapi tiada map. so aku pun redah jer lah. pergi tu senang jer jumpa lah area klang utama.. lepas tanya orang.. tapi mencari lorong sg puluh tu.. merata aku mencari.. fist aku jumpa sg keramat. aku rasa senang dah.. mesti dah dekat.. tapi ada cina jual surat khabar tepi jalan tu kata tak ada nama tempat tu situ.. aku pun terus lagi.. sampai lah aku tanya orang kampung jual buah tepi jalan.. di atunjuk jalan sg puluh.. masuk jalan tu.. kawasan kelapa sawit. pas tu ada kilang2.. last jumpa jalan mati.. fuh... tepon kawan.. pun tak tau tempat tu.. suh patah balik... dia kata kat luar. aku pun patah balik pas tu cari lah .. tapi tak jumpa.. tanya lak ada kedai kat stesen minyak.. dia kata atas lagi... that mean aku dah terlajak.. emm.. aku pun patah balik... jauh juga.. singgah lagi tanya budak india cuci keta. dia kata depan lagi fist trafik light masuk kiri.. area tu ada pasaraya econsave.. so aku pun jumpa.. aku jumpa sg keramat semula.. aik.. aku dah pi tempat tu... last aku pusing2 mencari lorong alamat yang sms kat aku.. sumpah seranah dah aku pasal dah lama pusing2. las tepon kawan tu lagi. dia tanya kat mana.. sebut tempat dah dekat dia kata.. aku kata dekat sekolah.. dia pun bagi instruction yang terakhir. tak sapai 3 minit aku jumpa.. fuh memaki cina tua tu dalam hati.. boleh dia kata tak ada nama tempat tu.. cakap jer lah tak tau. pasal tempat tu ada kat taman belakang sg keramat jer. memang meyampah tul kalu tanya orang tak tau. aku sampai dalam kul 1.30 gitu.. tak lama lepas tu pengantin lelaki pun samapi.. aku join sekali.. pasal lelaki tersebut kawan sekampung aku.. kul 2.30petang aku bergegas balik.. mau setelkan rumah plak.... buka pintu billik.. pasal kalu letak karpet tak bleh tutup.. so aku pun bua dan ketam bahagian bawah.. tapi menyampah lagi dengan screw driver murah.. bleh pulak rosak.. cepat sangat lah rosak.. pasal harga murah... hehehe... nyesal pun ada.. beli murah.. so aku pun ketam lah. tapi lambat.. aku pun guna pisau.. kalu parang ada kan bagus... eheeheheh.... semua setle. aku pun test letak karpet.. so pintu bleh tutup.. emm.. lega.. semua dah setle ari ni... bawah ni pic kawan kawin...



















berguna juga hp nokia 3200 aku ni.. dah lama tapi aku suka.. bila lah nak tukar hp ni.. hehehe


Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget