>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

27 November 2009

Pindah lah pulak

Pindah Rumah...   

Hari ni hari raya haji. aku mula mengemas bilik. simpan apa yang patut dan buang apa yang tak perlu.. kerna aku akan mengangkut barang untuk berpindah ke rumah yang baru.. dalam keadaan demam pun aku laratkan juga..

aku turun naik tangga dua tingkat sebanyak 7 kali dari umah lama... bila sampai umah baru.. pun sama.. malas naik lif.. pasal lagi jauh plak rasa nya... aku naik tangga ja. pun turun naik 7 kali... pun tinggkat 2 juga.. penat tul.. tapi lepas semua dah ready aku pun rasa seronok.. pasal semua dah setle...

so malam ni tidur rumah baru... sorang2 plak tu... emmmm..... enjoy my new house.


Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget