>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

18 April 2011

Sebuah Bungkusan Di Depan Pintu

Ada sebuah bunggkusan ABX di depan pintu.


Ni lah isi bungkusannya.. tapi kan ni untuk newborn. anak aku dah 6kg dah berat. mana lepas. tapi salah aku juga. isi borang tu letak newborn. tapi aku isi anak aku memang baru lahirpun. petpet ni lambat hantar. delepas 3 bulan baru hantar. tau lah benda free kan. kos aku just stem 40 sen ja. huhuuuu

my baby 

bam betul dah puteri ku sorang ni... 

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget