>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

11 Disember 2010

Apa yang ku fikirkan

Kepala aku memikirkan banyak perkara. kekadang membuat aku stress. tapi ari ni aku memikirkan bebrapa perkara yang perlu aku lalukan. ya mesti lakukan. tak boleh di tangguh-tanguhkan.

aku mesti berurusan dengan badan pengurusan bersama. minta cover insurans rumah. biasalah nak hantar kat bankers. lepas tu bayar maintenance bulan ni punya. tak lah lewat sangat. 

selepas tu aku punya honda pulak. motosikal ku tu ler.. nak kena service. tu pun dah kira lewat. biasa sebulan sekali service. yer nak jaga engin. tiap hari kan jalan ke office. ni dah lebih sebulan dah.. hehehe.. tapi tak cecah lagi 2 bulan lah. 

lagi apa yang ku fikirkan.. ada banyak lagi tapi tak leh syer.. ahahaha

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget