>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

02 Julai 2009

Hujan

Awal pagi aku bangun nampak gelap jer. jam dah pukul 7. ni mesti nak hujan. bila aku kuar umah kul 7.25 untuk pi kerja.. hujan dah mula turun... renyai2 ja... baru nak start moto.. hujan lebat lah pulak.. fikir macam na nak g kerja.. las aku naik semula kat atas umah. ambik selipar. stokin masuk kat beg. pakai baju hujan..

gerak ker opis dengan perlahan. rasanya dalam 60kmj jer. tapi tak per untuk keselamatan. tapi yang tak bestnya.. bila hujan ni.. yang naya naik motor. mana masah dengan hujan. kalu pakai baju hujan tak lah basah. rasa sejuk ja.

tapi ada pulak kereta ni.. main laju jer.. sluppp lalu tepi aku. hujan dari atas tak rasa tapi air dari bawah terasa juga.. nak menyumpah pun ada.

cuba lah bertimbang rasa. nak cepat lah tu ... lewat g kerja. tak pa.. hari dia.. lain kali ada juga hari dia kena..

apa pun dah sampai opis dengan selamat. yang pasti aku rasa sejuk.. baju basah skit. macam tak cukup kering gitu.. rasa air cond lagi.. best..

Adios.. (^_^)

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget