>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

25 Mei 2009

My Head

My Head - 24 Mei 2009



Before

after

24 Mei 2009, Ahad - Pagi tu bangun tidur kepala aku berdenyut2.
sakit kepala lah pulak (napa tak sakit time kerja leh MC).

Pukul 12.30 aku g lah klinik 2 biji klinik aku pergi tapi kedua2nya g lunch.
Punya lah geram aku... sakit ati tul. kepala dah lah pening.

Pukul 1 lebih juga baru lah aku dapat jumpa doktor. biasa lah doktor tanya sakit apa.
pening ker sakit kepala ker, sakit semua kepala ker

so aku pun menjawap jer lah.. dia beri ubat sakit kepala. aku kata lagi aku selesma semalam hidung tersumbat.
bagi lah ubat sama ada ubat yang leh ngantuk atau tak. aku pun minta ubat yang mengantuk

pas tu aku minta lagi ubat gastrik. mana tau bila makan ubat tu aku pun sakit gastrik.
minta yang biji punya bukan air tau.ahahahah

balik umah aku pun minum ubat. tapi tak ilang juga sakik kepala. dalam kul 5 aku pun operasi kepala aku. potong sendiri ja.
hasilnya kepala botak lah..

lepas potong terus mandi. kepala terus elok. tak ada sakit.

tu pasal ari ni aku dapat masuk kerja.



Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget