>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

30 Mei 2009

kerja..keraja..

Bekerja lah kita bekerja lah

orang kampung saya kata karaja.. hehehe


letih siot.. bila kerja weekend.. bukan apa..
pasal task aku ni sepatutnya bos suh suh siap rabu.. 
tapi tak dapat nak siap.. memandangkan kerja aku minggu 
depan pulak paras lutut payment.. 
paling besnya sama tinggi dengan lutut aku dah.. 





Tinggi kan.. so bersedia lah dengan segala 
kemungkinan untuk stay back..

oleh sebab tu lah nak tak nak masuk kerja ari ni.. 
dari kul 9.30 non stop siap sekarang ni lah kul 3.00 petang..
 lapar siot... jap lagi nak balik.. hehehehe..

p/s kalu aku ambik cuti time ni mesti syok.. 

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget