>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

19 Februari 2012

Kayuhan Mega Hot FM

Tarikh Lokasi Masa Laluan Mula dan Akhir Jarak
Sabtu, 18 Feb 2012 Dataran Putrajaya, Persiaran Perdana, Presint 3, Putrajaya 8.00 pm - 10.00 pm
(pendaftaran jam 6.30 pm)
Hadapan Dataran Putrajaya, Persiaran Perdana, Presint 3.

Muat turun peta lokasi di sini.
Anggaran sejauh 14 KM

pukul 5.30 petang aku sediakan peralatan berbasikal. coz tak ada rack untuk basikal aku muatkan basikal dalam keta saga aku. rim depan kat bonet.

Pukul 6 petang aku begerak ke putrajaya. samapi dalam pukul 6.20. orang dah ramai berkumpul. berbaris untuk mendaftar. aku pun join sekali. Harapan nak dapat baju hotFM. namun tak sempat. coz hanya ada 200 pendaftaran pertama sahaja.

Lepas daftar kul 7.20 aku pegi masjid besi. bersolat jemaah magrib. salam pukul 8 basikal dah siap untuk ditunggang.

Menarik ketika kayuhan. Peserta seramai 1300 orang. yang lain macam biasa. yang jatuh pun ada. yang jauh tinggal kat belakang pun ada.

Suasana gelap menyeramkan. takut jatuh lubang. biasa lah aku guna lampu belakang jer. depan tak ada lagi.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget