>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

20 Oktober 2011

Majalah 3 - Episode 40

Kebetulan ari tu aku menonton majalah 3. berkisar kepada Pertandingan Kreatif Sains dan Matematik Kebangsaan 2011.

aku tengok2 ternampak lah pulak nama sekolah rendah tempat aku belajar. SK Bengkong, Kota Marudu. so apa lagi aku pun menonton lah majalah 3 tu. biar pun aku ni jarang2 menonton. 
terdapat 2 video dari sekolah tersebut iaitu:-

1. SK Bengkongan, Sabah (Apa Yang Kecil dan Apa Yang Besar)
2. SK Bengkongan, Sabah (Sains Kreatif, Tenaga Elektrik)

 pengambaran pun ada lah. semua sekitar sekolah, pekan kota marudu dan rumah pelajar bertanding. Apa yang menariknya rumah kawan aku pun masuk TV pasal anaknya salah seorang pelakon pertandingan. 

aku rasa bangga dengan mereka. for info pelakon lelaki tersebut cousin aku. pasal kawan aku tu pakcik aku.


Budak lelaki ni ler.. nama dia Hakim.
Guru besar sekolah tu




gugu besar ni aku rasa dah lama dah. amu masuk sekolah pun 1988. 
sampai sekarang ni. Still guru besar. 

Buat Cikgu yang pernah mengajar aku Terima kasih semua. 
Cikgu Jamrin, Cikgu Mosli, Cikgu Rosley, Cikgu Lasah, Dan ramai lagi. walaupun nama mereka aku tak ingat tapi aku amat berterima kasih kepada mereka semua. 











Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget