>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

16 April 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Cerita ni cerita sastera. aku ni man alah tau pasal sastera. aku tak ambin pun zaman aku sekolah. hehehe..tapi aku pun pi juga lah layan cerita ni.. dengar gempak jer.


bila dah tengok cerita ni memang gempak lah... biar pun jalan ceritanya tak faham pun. tapi aku bagi lima bintang utnuk filem melayu.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget