>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

06 Mac 2011

Trip Berbasikal

Berbasikal Baik Untuk Kesihatan

Dalam seminggu ni aku semakin banyak berbasikal. semakin banyak lah juga peluh aku  keluar. sama ada sehari setengah jam atau selang sehari aku mesti naik basikal aku tu. ya berbaloi juga beli. 

Sabtu dan Ahad aku akan ambik masa sejam untuk pusing-pusing berbasikal. umur dah tree series ni kena lah bersenam tak gitu. kalu nak joging atau masuk gim dah tentu tak ada masa. joging ni malas skit nak lari pasal pusing2 pun tak jauh juga. tapi berbasikal tu satu taman pusing setengah jam. kalu sejam tu dua taman leh lalui.

Tapi agak memenatkan juga pada mulanya. terasa tak mau dah berbasikal. namun kesungguhan tu penting. jadi marilah kita berbasikal untuk kesihatan

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget