>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

27 Mac 2011

Aliya Batrisya Ditinggalkan

Kesian Aliya Batrisya

Dia ditinggalkan oleh ibunya selama 4 hari tiga malam. Bermula dari 26 March 2011 pukul 3 pagi sampailah 29 March 2011. Berdasarkan apa yang diceritakan mungkin malam baru sampai. Ibu Aliya pergi untuk mengikuti trip tempat dia bekerja.

Aliya ditinggalkan bersama ayahnya (aku) di rumah neneknya. Ini bermakna neneknya serta Apis (abg ipar) menjaga. Aku pun jaga Aliya. Bergilir-gilir. Aliya tidur bersama aku untuk dua malam pertama. 

Pada 28 March pulak, aku juga tinggalkan Aliya. Aku pergi ke Melaka selama sehari setengah. Bermalam disana. Kesian Aliya mama dan papa pergi pulak. 

Aku rasa sedih nak tinggalkan. Tapi aku perlu pergi juga. Aliya, papa pergi tak lama. selasa petang papa balik. Aliya jangan nangis yer. Duduk dengan nenek yer. Satu malam jer lagi. Aliya bersabar yer. Malam ni tidur dengan papa. Esok awal pagi papa kena bergerak awal. 

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget