>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

29 November 2010

UPSR Result

Keputusan UPSR telah berminggu diumumkan. aku baru berkesempatan tuk memikirkan nak tulis kat blog aku ni. nak memeriahkan brog. asik tak update jer.

bukan nak kata lah kan. aku pun dulu pernah ambik upsr. tu pun tak lulus. ahahahah pasal ada satu dapat D.


tahun ni keputusan amat baik. ramai yang lulus seratus peratut. yang dapat 5A pun ramai. di pendekkan cerita aku punya adik yang juga baru mendapat keputusan UPSR nya. dia dapat 3A dan 2B cantik lah tu. bagi pelajar luar bandar. yang tidak punyai banyak kemudahan. yang ada mengharapkan pengajaran daripada cikgu-cikgu mereka. juga tempat aku sekolah dulu. tapi cikgu mungkin dah bertukar. pasal aku dah tinggalkan 17 tahun lepas. eh dah lama tu. adik ku pulak baru UPSR abis. 

aku dah suh adik aku tu pohon mana2 sekolah yang baik lah. tapi nampaknya dia tak mau pasal tak mau jauh dari family. suh family aku pohon kan.. lagi lah tak bleh. pasal family aku ni orang kampung. belajar pun setakat tahu membaca dan mengira. mak aku lagi tak reti. tapi mereka berusaha juga untuk menjadikan anak2 mereka berjaya. 

tapi sekarang apa aku nak fikirkan bagi hadiah kah adik ku ni. kalu segi keputusan UPSR dia paling tinggi. sku krns juga bagi hadiah. pasal nak bagi semangat kat adik2 aku yang lain. 

sorang PMR wait keputusan, sorang STPM tahun hadapan, sorang darjah 3 dan yang bungsu tahun depan darjah 1. 

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget