>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

31 Oktober 2010

My Old Honda

Petang tadi aku check minyak hitam motor.. sekali dah min. alamak.. nasib baik aku tengok. kalu tak.. jem lah motor tu. so aku pun pi cari kedai motor. banayk yang tutup lah pulak hari ahad ni. last jumpa kat puchung utama. so aku pun tukar lah. sambil tu tukar sekali brake depan dan belakang. rasanya lama sangat dah aku tak tukar. 

selain tu ak upun suh lah cuci enjin. dia guna mesin sedut. sekali kira semua kena RM76.00

terkejut beruk aku. mahalnya. harga cuci engin tu RM35, minyak motor plak RM17 dan brake dua set RM24. cis punya lah mahal. biasa aku pi kat kedai melayu yang aku selalu tukar minyak hitam dia baru RM12 jer. tapi kalu nak tunggu sok tak sempat pasal aku nak guna tuk kerja. 

maknanya perbelanjaan aku bertambah lagi lah bulan ni. hope tak ada masalah lagi motor dan kereta bulan ni. kalu ada problem mana mau cari peruntukan.

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget