>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

10 Januari 2010

Cuti...

CUTI


Aku mula cuti dari 25 December 2009 sampai lah ari ni 09 January 2010. Fuh panjang cuti ku. nak abiskan cuti tahunan lah katakan.. kang burn lak.. tu pun ada balance lagi forward tahun depan.. that mean tahun ni.. so tahun ni aku ada banyak cuti..

aku memang dah plan lama tak guna cuti aku ni.. untuk cuti kawin ler.. tapi memandangkan ekonomi gawat.. cuti pun duk umah jer.. tak g mana pun..


jalan pun minggu ni hari selasa.. bawa family jalan2 tengok putrajaya. oleh kerana family ramai sangat aku pun pinjam kereta kawan (Abg Shah) tq abg shah pinjamkan aku keta selama 2 hari..



Ronda-ronda dari taman ke masjid.. pi pulak PICC. emm.. penat gak tapi tak per lah bawa family lah kan.. ari ni baru lah rasa nak buat kat blog ni..


well sok dah nak kerja. apa ada di opis yer.. rasa macam ada cerita best jer.. malas kerja pun ada.. heheeh



 

Ni mak dan ayah aku.. 

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget