>>>>SALE>>>>>

Sebuah Kisah

Hidup Ini Penuh Onak Dan Duri. Ada Masam Dan Ada Manis. Ada Gembira Ada Sedih. Ada Ketawa Ada Menangis. Ada Susah Ada Senang. Itulah Sebuah Kehidupan. Yang Penting Hidup Perlu Diteruskan
(^_^)

Masa Itu Emas
Emas Itu Berharga
Simpanlah Emas

21 Mei 2009

My Fist Motor

Motor pertamaku


motor ni sekarang di kampung. aku beli time belajar dulu. beli pun just RM1200 ja. dulu aku suka bawa motor ni pasal laju. memeleh juga lah air mata kalu tak pakai helmet bercermin. hehehehe

sekarang yang pakai ayah aku. dulu aku beli calour dia maroon. aku cat sendiri calour merah putih. malboro gitu.. sisa dia tingal kat depan tu lah. 

sekarang calour dah tukar. ayah aku g cat lah pulak.. tapi aku tak kesah lah. aku dengan adik aku pulak dah cat semula.. warna hitam.. fuh lagi ganas. heheehe

belanja bawa balik dari semenanjung dalam RM 570.00 sahaja. pas tu dari kota kinabalu aku tunggang balik kota marudu. terus balik kampung. terkejut budak2 kampung. mak, ayah pun sama. biasa perjalanan 2 jam aku belasah bawa pasal dah petang tak samapi 2 jam.. tak yer detail lah kan.. pasal selagi leh pulas minyak aku blass.. fullblass lah katakan.

sekarang aku guna motor kuasa yang rendah. Honda Wave 100cc ja. lambat tul. tapi selamat. juga jimat.



Second motor


Ini lah motor yang kuguna... tapi ada gaya lagi lah hehehehe

P/S aku boring ari ni.. kerje dah setle. tu update skit.. nanti sambung dengan motor baru aku tu.. tukar sport rim sudah. cuma lum ambik gambar lagi

Pengikut

Bahagian ini hanya RM5 Sebulan
Flash Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by Mishary Rashed al-Efasy
Quran Recitation by:
Mishary Rashed al-Efasy | Abdullah Basfar | Mohammed Siddiq Al Minshawy | Muhammad Aiyub | Sodais and Shuraim | Prophet's Mosque (4 Reciters) |
Read Quran
www.SearchTruth.com

wibiya widget